Redan på dom gamla grekernas tid...



Antikens Grekland har en tusenårig historia och betraktas av många som den västerländska civilisationens vagga

"All kunskap från den grekiska antiken samlades i det jättelika biblioteket i Alexandria. Här låg världens första vetenskapsakademi och "tänkarcentrum". Hit kunde folk från hela världen komma för att söka kunskap"


Morderna Grekland
har kaos i statsbudgeten och koas på gatorna

I går dog tre människor när en bank sattes i brand i samband med demonstrationerna.

Grekland har fått drygt 1000 miljarder kronor i lån av euroländerna och IMF.


Nu finns varken biblioteket i Alexandria eller någon kunskap kvar i Grekland, inte ens på stadsbiblioteken...

-Man kan nog säga att det bara var dom "gamla grekerna" som hade visdom



2010-05-06 @ 09:31:06 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Selma

Måste säga att jag verkligen gillar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?


2011-07-13 @ 01:39:03
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback